30 лип. 2009 р.

ПЛАКАТИ


Нарешті закінчили створення першого варіанту основного плакату. Звісно під час зйомок ми "нафоткаємо" багато різних і цікавих композицій, то ж варіантів постерів буде більше.
Тут представлений, повторюсь, перший варіант основного постеру.
Звісно більшість маркетологів скажуть: якщо у вас у фільмі немає суперзірок,
то краще зображати не обличчя героїв, а який небудь символ, що буде задіяний у фільмі. Так, на їх думку, краще запам'ятовується
ваш фільм на постері серед багатьох інших і всі так напевне, і зроблять. А я вважаю, що подібні "символічні постери" не емоційні і тому впринципі не можуть зацікавити глядача. Нікому не цікавий фільм із якою-небудь "закарлючкою" в кадрі. Переконаний, що краще на постері розмістити стоп-кадр із фільму. Він приверне значно більше уваги і зорієнтує глядача: про що фільм, яку чекати якість картинки і т. д.
На прикладах: просто постер і постер із рамками для торгових марок компаній, які сприятимуть створенню фільму.

Немає коментарів:

Дописати коментар